Monday, December 6, 2010


Nak guna segala apa yang ada pada tahap optimum . Dan, kalau terpaksa gadaikan itu ini, maka, gadaikan itu ini

Tapi, banyak sangat benda . . . yang dah jadi sangat berharga . Tapi, terpaksa dipandang tepi buat sementara

Alahai

Semuanya kerana azam . Nak guna segala apa yang ada pada tahap optimum

. . .

Semoga kembali sempurna!
.
.
.
.
.
Aku pernah gembira mengejar sempurna . Aku pernah bercuti dari mengejar sempurna . Tak sedar, dalam bercuti pun, aku masih sempurna . Namun, selagi aku tak kuat, selagi itu aku tak sempurna

Aku ingin kembali sempurna . . . Nak guna segala apa yang ada pada tahap optimum

at 2:44 PM
Categories: Labels:

 

3 comments:

Little Aya said...

akan rasa sempurna bila kita mula rasa cukup dengan apa yang ada.. erm.. sempurna awak dlm konteks yg bagaimana ya?

angah said...

mungkin di mana2 pun akan jumpa ketidaksempurnaan.

kita merancang, namun sentiasa di dalam aturan Allah.

Thaaqhib Mohammed said...

haha.. sebab tu..

berusaha kerja macam hidup 1000 tahun.

beribadah macam esok dah tiada

kan?

Azam-azam kita..sebegitulah

 
>