Tuesday, August 10, 2010


Fakta menarik. Kata Thaaqhib.

1. Aku mampu tidur lebih lama dari yang aku rasakan aku mampu.
2. Aku mampu berada depan komputer lebih lama dari yang aku rasakan aku mampu
3. Aku mampu duduk bersembang lebih lama dari yang aku rasakan aku mampu

Kali ni, aku nak cuba yang ini. Sudah dapat fakta, aku kongsikan ya!

1. Aku mampu baca quran lebih lama dari yang aku rasakan aku mampu
2. Aku mampu berdiri dan solat lebih lama dari yang aku rasakan aku mampu

"Aku hidup dalam muzik aku. Aku mahu bawakan cahaya dalam muzik aku. Tapi, aku tahu untuk hidup, tidak cukup dengan muzik aku. Untuk hidup penuh pengertian "

- dari yang terfaham dari "On The Road To Findout"

at 12:06 AM
Categories: Labels:

 

2 comments:

monologhatey said...

haha hebat seyh. aku mengalaminya juga. fakta lebih kurang samalah~

Thaaqhib Mohammed said...

oh..ek ek.? okeh!

 
>