Monday, July 26, 2010


Bapa Kemodenan Malaysia . Maha Firaun . Hidung tinggi . Penjual bangsa . Pengkhianat agama . Kepala Judi . "Undur Mahathir Undur, Undur Segera!"

Satu aku pesan. Kena Ingat! Jangan kerana 1001 dosa terpampang, kita terlupa sisi pandangan lain.

Jika ada lagi protege sepertinya di luar sana. Aku yang akan jadi orang yang membaik pulihnya. "Kalau dia itu anda. Maka, ya! Saya cari anda."

Warna-warni Malaysia. VCD Sejarah Malaysia perlu ada rekod saat ini.



Aku juga kaki reformasi. Signature aku pun gaya Re4maC. Tapi, lebih aku memandang potensi. Bahawa setiap manusia, masih boleh berprestasi. Dalam urusan kehambaan Ilahi.

Sepanjang sejarah juga. Abu Sufian memegang panji Islam, itu bukan magis.

at 12:18 AM
Categories: Labels:

 

1 comments:

pengembara said...

coincidence..baru lepas baca an illustrated biography of Mahathir Mohamad by E.Yu
sokong entri ni~

 
>