Friday, December 30, 2011


Hah! Macam biasa!

Bismillah dan ke depan jangan ragu-ragu, kool saja!



Aku banyak bertangguh. Dah lumrah pemalas, suka bertangguh. Entah dah berapa gunung sudah yang aku tangguhkan

Harapkan emas, emas dibazirkan. Harapkan apa lagi? Bagi lagi emas pun, masih di situ. Cis, badai!

. . .

Lalu, ni aku mulakan

Aku kongsikan apa yang aku rasa boleh aku mulakan. Moga-moga, aku lebih bersemangat untuk ke depan

Dari dorongan kesemuanya. Bermula naluri, hinggalah ibu dan keluarga. Apatah lagi membondong-bondong dari rakyat sekeliling. Wah!

Ayuh, meh sini! Berkongsi dengan aku. Yang pertama dari aku. Meh meh sini!

Lets vlog!

at 1:08 AM
Categories: Labels:

 

1 comments:

anisahshamilah said...

ok, baru tahu banyak benda best kat library tu.

camne nak dapatkan info ttg program2 kat sane?

mabruk atas cubaan vlog. keep up the good benefitial works.

 
>