Saturday, August 13, 2011


Sewaktu aku berinspirasikan kejayaan . Kesungguhan

Sewaktu berkobar-kobar mengibar bendera kemegahan . Sewaktu bersemangat penuh waja berbelirat percaya

Sewaktu itu seolah suatu dunia telah tercipta depan mata . Projeksi lakaran atas rentangan maya, di hadapan mata, di hadapan minda

Kata-kata dinilai penuh percaya . Setiap nafas dihirup penuh percaya . Setiap degup berdenyut percaya . Dup dap ladida dap dap!

Percaya dengan lafaz percaya, seiring nafsu percaya, seiring imankan percaya!

Lalu, langkah diderapkan . . . penuh dedikasi . Berwibawa

Menghadapi kegagalan tanpa rasa gentar . Aku ke medan, bukan kerana memerangi gagal . Aku ke medan, untuk menuntut menang

Lalu?

Apa lagi yang bisa menghalang? Kalau pun terpancung, belum tentu aku mati

Hey! Aku kebal


Kurang badan sasa, belum tentu aku tidak kool . Aku kool!

Cuma, bila aku terjatuh . Aku juga seperti insan yang terjatuh . Aku perlu masa membersih luka

Tapi, siapa kata aku berduka? Aku kool!

Sekali lagi aku katakan, jika terpancung pun, belum tentu aku mati . Dan, sekarang, kau boleh pilih samada mahu memandang dunia yang aku pandang

Atau, kau boleh tinggal dengan dunia yang kau senang

at 8:57 PM
Categories: Labels:

 

1 comments:

Mohd Ridzuan Ahmad Mazaki said...

sniper elite...in my pc..huhu

 
>