Monday, December 13, 2010


Apa yang perlu aku lakukan untuk lebih rapat dengan Tuhan ?

. . .

Maksud aku, betul-betul-betul rapat dengan Tuhan

Sebab optimis aku mati . Sebab yakin aku mati . Sebab semua kekuatan aku mati . Kuat tapi stamina rohani tidak sekuat itu lagi

Bila hari-hari aku, aku hilang dari Tuhan

. . .

Apa yang perlu aku lakukan . . . bila aku ingin sangat masa depan aku, tercipta seperti yang diidam ?

Sebab yang pasti, memang aku kuatkan semangat . Tinggal lagi, ada yang masih tak sempurna lagi

Mungkin ada yang masih belum aku tinggalkan lagi . . .

at 10:37 PM
Categories: Labels:

 

3 comments:

Anonymous said...

al-islam wa al-jaahiliyyah la yajtami'an.

Anonymous said...

kunci menang pada diri sendiri =)

Anonymous said...

iktikaf antara maghrib ngan isyak sambil habiskan tilawah satu juzuk n solat sunat awwabin. tryla 2 minggu ke satu bulan jgn berenti..

 
>