Saturday, November 27, 2010



Cerita penuhnya sangat berdrama . Sangat inspirational . Dan berharga momen-momennya

Terima kasih kepada  co-pilot yang bekerjasama . Kita akan mencari seberapa banyak yang boleh dari momen kita bersama . Kan?

. . .

Aku tak berjaya selesaikan jumlah keseluruhan angka yang dicabar . Tapi, sekurang-kurangnya aku bangga melepasi potensi 20 kilometer yang pertama dengan selesa , stabil dan berdaya saing

Secara deduktif, aku boleh meneruskannya ke hadapan mungkin sekali ganda

Cuma, mungkin memang aku sangat lemah dalam serangan psaiko situasi . Itu jadi asbab utama aku terduduk dan terjelopok sebaik sahaja meningkat kilometer-kilometer yang baru

Dan, tak pernah lagi aku berpengalaman dengan situasi sebegitu . Jalan panjang tak berpenghujung di tengah kota sahara, ditambah kabus-kabus yang memberi tekanan kepada kawalan psaiko

Ya! Nokotta!

Nokotta itulah yang aku pesankan kepada diri sendiri dari awal berlari dan berkali-kali . Dan kerap kali aku rakus dengan kemajuan aku, hingga lupa untuk benar-benar memahami roh Nokotta

Campur berhenti . Campur melompat jarak . Campur itu vampur ini . Aku hanya berjaya menyelesaikan jarak 52 kilometer sahaja . Argh!!! Sangat bukan Thaaqhib

Ya! Masih lagi berjaya dengan standard marathon penuh . Tapi, sangat kecewa dan menyesal dengan kelemahan psaiko aku

. . .

Tapi, sebenarnya . . lebih dari itu yang aku dah pelajari, sepanjang 12 jam berhempas pulas tadi

//sehingga co-pilot aku berpeluang menghulurkan gambar-gambar inspirational

at 12:17 AM
Categories: Labels:

 

2 comments:

:) said...

bukan tentang destinasi
tapi journey.
bukan destinasi tak ada signifikasi, cuma momen yang dipelajari lebih mempengaruhi.
jasmani emosi dan ruhi.
probably,manis memori ukhuwah akhi boleh rawat kelat kecewa diri.

Thaaqhib Mohammed said...

hahaha

yep!

 
>